Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Szczegóły
Tytuł: CONTENT. Elementarna cząstka marketinguAutor: Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Wydawnictwo: Znak Horyzont
ISBN: 9788324054527
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 288
Format: 16.3 x 23.5 cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.55 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing wartości Ludzkie oblicze Twojego biznesu
Słowa i Myśli
Content marketing i social media
Jak przyciągnąć klientów
Jak przyciągnąć klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Biblia copywritingu
Helion
Harry Potter i Czara Ognia. Tom 4 (wydanie ilustrowane)
Media Rodzina
Marketing Premium
Onepress