CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

Znak Horyzont

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.3 x 23.5 cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
37,92 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

Content elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Szczegóły

Tytuł: CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
Autor: Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Wydawnictwo: Znak Horyzont
ISBN: 9788324054527
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 288
Format: 16.3 x 23.5 cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.55 kg

Recenzje