> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Szczegóły
Tytuł: ReklamaPodtytuł: Krótkie Wprowadzenie 15
Autor: Winston Fletcher
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380887565
Tłumacz: Domański Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 172
Format: 21.0x13.0
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.21 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Content marketing i social media
Jak przyciągnąć klientów
Jak przyciągnąć klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Piękno
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kim jest człowiek?
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Jednoosobowa firma
BL Info