Reklama
Krótkie Wprowadzenie 15

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 21.0x13.0
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
39,70 PLN
Nasza cena
36,12 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 31,94 zł



> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny? * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Szczegóły

Tytuł: Reklama
Podtytuł: Krótkie Wprowadzenie 15
Autor: Winston Fletcher
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380887565
Tłumacz: Domański Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 172
Format: 21.0x13.0
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.21 kg

Recenzje