Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie innej kultury jest zadaniem bardzo trudnym. Należy wyzbyć się własnych przyzwyczajeń, nawyków i paradygmatów, aby z pełną otwartością przyjąć inne, nieznane wcześniej zachowanie drugiej osoby. Jednym z elementów, które mogą pomóc menedżerom w pokonaniu bariery kulturowej, jest zebrana przez Autorów wiedza o zachowaniach innych narodowości.
Szczegóły
Tytuł: Komunikacja miedzykulturowa w biznesieAutor: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788365648655
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 130
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Przesłanki, funkcje, instrumenty
Przesłanki, funkcje, instrumenty
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina