W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe tj. strategiczne cele ze wskaźnikami dotyczącymi bieżących zadań.
W Sears skutecznie wdarażamy zasady strategicznej karty wyników, nadając ostateczny kształt procesowi naszej transformacji. Gorąco popieram pomysły Kaplana i Nortona dotyczące przekazywania wizji i realizacji strategii. Wprowadzając je, nasze przedsiębiorstwo będzie mogło skutecznie wkroczyć na nową drogę rozwoju.
Richard T. Quinn, Wiceprezes ds. Jakości Korporacji Sears, Roebuck & Company
Szczegóły
Tytuł: Strategiczna karta wynikówPodtytuł: Jak przełozyć strategię na działanie
Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301147464
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 276
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina
Szwedzkie kalosze
W.A.B.
Wygraj z cukrem!
Otwarte