Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [?]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. ?Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego? jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [?]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce.
Prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem).
Dr hab. Mikołaj Herbst
Uniwersytet Warszawski
Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych
Szczegóły
Tytuł: Współtworzenie wartości w marketinguPodtytuł: Przykład szkolnictwa wyższego
Autor: Katarzyna Dziewanowska
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788381286770
Tytuł oryginału: B
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 406
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg