Marka modowa.
Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

PWE

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 28.4x12.2
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
57,66 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,13 zł



Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod. Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

Szczegóły

Tytuł: Marka modowa.
Podtytuł: Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Autor: Kall Jacek, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320823141
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 224
Format: 28.4x12.2
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.406 kg

Recenzje