Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.
Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Szczegóły
Tytuł: Marka modowa.Podtytuł: Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
Autor: Kall Jacek, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320823141
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 224
Format: 28.4x12.2
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.406 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rzeczowo o modzie męskiej
Poradnik każdego mężczyzny
Poradnik każdego mężczyzny
SQN - Sine Qua Non
Szczeliny Istnienia
Fundacja Instytutu Reportażu
Chamstwo
Czarne