Krew pot i piksele
Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

SQN - Sine Qua Non

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 14.0 x 20.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
42,99 PLN
Nasza cena
35,47 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,16 zł



Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?

Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.

To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.

Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
  • Pillars of Eternity
  • Uncharted 4
  • Stardew Valley
  • Diablo III
  • Halo Wars
  • Dragon Age: Inkwizycja
  • Shovel Knight
  • Destiny
  • Wiedźmin 3
  • Star Wars 1313
Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat. - Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield

Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji. - Leigh Alexander, dziennikarka

Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu. - Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions


Jason Schreier
jest autorem Krwi, potu i pikseli i reporterem Bloomberg News, gdzie pisze o branży gier. Poprzednio przez osiem lat pracował dla Kotaku, jednego z największych portali internetowych o grach na świecie. O grach pisał wcześniej dla Wired, współpracował także z różnymi tytułami prasowymi, takimi jak „New York Times”, „Edge”, „Paste”, „Kill Screen” i The Onion News Network. Mieszka z żoną i córką w Nowym Jorku.

Przełomowe dziennikarstwo śledcze Jasona Schreiera zapewniło mu miejsce pośród wybitnych reporterów zajmujących się światem gier wideo. W swojej niecierpliwie wyczekiwanej i pieczołowicie przygotowanej nowej książce Schreier przygląda się badawczym okiem nieprzewidywalnej branży oraz wytrwałości pracujących w niej ludzi.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
WYDAWNICTWO SQN ROMAN?SKI, KUS?NIERZ, RE?DZIAK SPO?ŁKA KOMANDYTOWA
Huculska 17
30-413 Kraków (Polska)
tel: 668120773
email: biuro@wsqn.pl


Szczegóły

Tytuł: Krew pot i piksele
Podtytuł: Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
Autor: Jason Schreier
Wydawnictwo: SQN - Sine Qua Non
ISBN: 9788381292436
Tytuł oryginału: Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Czartoryski Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 336
Format: 14.0 x 20.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Recenzje