Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
- Pillars of Eternity
- Uncharted 4
- Stardew Valley
- Diablo III
- Halo Wars
- Dragon Age: Inkwizycja
- Shovel Knight
- Destiny
- Wiedźmin 3
- Star Wars 1313
Szczegóły
Tytuł: Krew pot i pikselePodtytuł: Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
Autor: Jason Schreier
Wydawnictwo: SQN - Sine Qua Non
ISBN: 9788381292436
Tytuł oryginału: Blood, Sweat, and Pixels: The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Czartoryski Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 336
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wiedźmin. Tom 3. Krew elfów
SuperNowa
Wciśnij reset. Triumfy i fakapy w przemyśle gier wideo
SQN - Sine Qua Non
Finlandia. Sisu, sauna i salmiakki wyd.2
Poznańskie
Wszyscy zakochani nocą
Kobiece