Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram jej praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na;
- prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli,
- wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości,
- analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego,
- włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwaAutor: Piotr Szczepankowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: PRZEDSIĘBIORSTWO
Kod paskowy: 978830114961101
ISBN: 8301149611
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 388
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inwestycje
Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa
Instrumenty finansowe, aktywa niefinansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Matematyka finansowa
Instrumenty pochodne
Instrumenty pochodne
Wydawnictwo Naukowe PWN