Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 16.8x23.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
64,90 PLN
Nasza cena
58,66 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram jej praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na; - prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli, - wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości, - analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego, - włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Autor: Piotr Szczepankowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: PRZEDSIĘBIORSTWO
Kod paskowy: 978830114961101
ISBN: 8301149611
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 388
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: