Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
Szczegóły
Tytuł: Program lojalnościowyPodtytuł: Od zbierania punktów do grywalizacji
Autor: Urszula Chrąchol-Barczyk
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788365648853
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 120
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rozmowy o śmierci i umieraniu
Media Rodzina
Elegia dla bidoków
Marginesy
Dziewczyny z Dubaju
Deadline
W kieracie ubojni
Bractwo Trojka
Ślepnąc od świateł. Tom 1
Wydanie serialowe
Wydanie serialowe
Świat Książki