Poznajcie niesamowite małe i duże wynalazki, dowiedzcie się, kiedy i dlaczego powstały i jak zmieniły nasz świat!
Pytania do quizów są podróżą przez wieki, dzięki której dzieci poznają historię techniki i wynalazców oraz zdobędą wiedzę na temat powstania przedmiotów i zjawisk znanych z codziennego życia.
Proste zasady zapewniają świetną zabawę: gracze zadają sobie wzajemnie pytania i wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart. Gra nie tylko sprawdza i utrwala posiadaną wiedzę, ale także daje możliwości poznania nowych faktów i zachęca do rozwijania zainteresowań. Wyjątkowe ilustracje stworzyła Anna Krztoń.
Zapakowana w poręczne pudełko gra doskonale sprawdzi się podczas zabawy z rówieśnikami, w trakcie podróży czy rodzinnej rozgrywki.
Na przepięknie zilustrowanych kartach znajdziecie w sumie 224 pytania i odpowiedzi z zakresu inżynierii i historii wynalazków. Dowiedzcie się więcej o wynalazkach i poznajcie twórców, dzięki którym świat poszedł naprzód. Proste reguły i możliwość tworzenia własnych zasad pozwolą wam poszerzać wiedzę w pełen pasji sposób. To doskonały pomysł na prezent dla ucznia.
Zestaw zawiera: 56 dwustronnych kart w formacie 8 x 12 cm, kostkę XT, instrukcję.
W serii ukazały się także: „Przyroda Polski”, „Ciało człowieka”, „Wynalazki, które zmieniły świat”.
Pytania do quizów są podróżą przez wieki, dzięki której dzieci poznają historię techniki i wynalazców oraz zdobędą wiedzę na temat powstania przedmiotów i zjawisk znanych z codziennego życia.
Proste zasady zapewniają świetną zabawę: gracze zadają sobie wzajemnie pytania i wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart. Gra nie tylko sprawdza i utrwala posiadaną wiedzę, ale także daje możliwości poznania nowych faktów i zachęca do rozwijania zainteresowań. Wyjątkowe ilustracje stworzyła Anna Krztoń.
Zapakowana w poręczne pudełko gra doskonale sprawdzi się podczas zabawy z rówieśnikami, w trakcie podróży czy rodzinnej rozgrywki.
Na przepięknie zilustrowanych kartach znajdziecie w sumie 224 pytania i odpowiedzi z zakresu inżynierii i historii wynalazków. Dowiedzcie się więcej o wynalazkach i poznajcie twórców, dzięki którym świat poszedł naprzód. Proste reguły i możliwość tworzenia własnych zasad pozwolą wam poszerzać wiedzę w pełen pasji sposób. To doskonały pomysł na prezent dla ucznia.
Zestaw zawiera: 56 dwustronnych kart w formacie 8 x 12 cm, kostkę XT, instrukcję.
W serii ukazały się także: „Przyroda Polski”, „Ciało człowieka”, „Wynalazki, które zmieniły świat”.
Szczegóły
Tytuł: Xplore Team Gra edukacyjna Wynalazki, które zmieniły światProducent: Bright Junior Media
Seria: CzuCzu; Xplore Team;CzuCzu Zagadki i quizy
Kod paskowy: 5902983490234
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.241 kg
Recenzje
Zobacz także:
Produkt | Cena | W koszyku | |
---|---|---|---|
CzuCzu - Lubię wiedzieć: Survival Poradnik skauta |
23,25 PLN | Dodaj
|
|
CzuCzu - Lubię wiedzieć: Quizy edukacyjne 9-10 lat |
23,25 PLN | Dodaj
|
|
CzuCzu - Lubię wiedzieć: Quizy edukacyjne 8-9 lat |
23,25 PLN | Dodaj
|
|
CzuCzu – Lubię wiedzieć. Quizy edukacyjne (6222445) Wiek: 7+ |
23,25 PLN | Dodaj
|
|
CzuCzu – Lubię wiedzieć. Fantastyczne gry logiczne 8-9 lat (39485) |
23,25 PLN | Dodaj
|
|
CzuCzu – Lubię wiedzieć. Fantastyczne gry logiczne 6-7 lat (039478) |
23,25 PLN | Dodaj
|
|
CzuCzu – Lubię wiedzieć. Zakręcona ortografia (039645) Wiek: 7+ |
18,02 PLN | Dodaj
|
|
CzuCzu – Lubię wiedzieć. Zakręcona matematyka (039652) Wiek: 7+ |
20,90 PLN | Dodaj
|
|
CzuCzu – Lubię wiedzieć. Puzzle obserwacyjne. Ciało człowieka (6285732) |
43,11 PLN | Dodaj
|
|
Puzzle 300: Lubię wiedzieć - Układ Słoneczny Wiek: 9+ |
77,31 PLN | Dodaj
|
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kodowanie krok po kroku Dla maluchów Z pieskiem
Zielona Sowa
CzuCzu Dzikie puzzle. Parki narodowe
Bright Junior Media