Kategoryzacja to zestaw ćwiczeń usprawniających procesy myślowe dzieci. Zdolność dokonywania kategoryzacji jest jednym z podstawowych wyznaczników inteligencji człowieka. Ta umiejętność pozwala dziecku zauważać związki miedzy określonymi elementami, a tym samym abstrahować reguły i porządkować według nich otaczający świat. Posiadanie tej sprawności warunkuje zdolność uczenia się języka oraz przyswajania zasad społecznych.
Proponowany zbiór ćwiczeń ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystany w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.
Proponowany zbiór ćwiczeń ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystany w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.
Szczegóły
Tytuł: Stymulacja i terapia. Kategoryzacja w.2018Autor: A. Fabisiak-Majcher, M. Korendo, Elżbieta Ławczys
Wydawnictwo: WiR
ISBN: 9788365423542
Rok wydania: 2018
Format: 23x31 cm
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychoterapia dzieci i młodzieży
Metody oparte na dowodach
Metody oparte na dowodach
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dotrzeć do dziecka z autyzmem
Jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć
Jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dziecko a integracja sensoryczna
Harmonia
Terapia ręki od A do Z Narysuj wzory
Harmonia