Materiał zebrany w niniejszej książce jest przeznaczony zarówno dla uczniów, u których trudności w uczeniu się matematyki są skutkiem różnego rodzaju zaniedbań, jak i dla uczniów, u których trudności wynikają z zaburzeń rozwojowych o różnym charakterze i nasileniu. Przygotowanie ich do egzaminu maturalnego z matematyki stanowi dla nauczyciela nie lada wyzwanie. Do osiągnięcia tego celu niezbędne jest właściwe podejście do procesu dydaktycznego i odpowiednio dostosowany materiał dydaktyczny. Na potrzeby uczniów o specyficznych trudnościach w uczeniu się matematyki i ich nauczycieli odpowiada książka pt. "Jak pokonać trudności z matematyką w szkole ponadgimnazjalnej", wydana w listopadzie 2016 r. Książka "Jak pokonać trudności z funkcjami na lekcjach matematyki w szkole ponadpodstawowej" stanowi jej kontynuację, zawierając uzupełnienie o treści dotyczące funkcji, które wcześniej zostały zaprezentowane selektywnie.
Zawiera zestaw 24 kart pracy dla uczniów, który może się sprawdzić w roli przewodnika po funkcjach w trakcie przygotowań do matury z matematyki.
Szczegóły
Tytuł: Jak pokonać trudności z funkcjami na lekcjach matematyki w szkole ponadpodstawowejAutor: Anna Płońska
Wydawnictwo: Nowik
ISBN: 9788365587169
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 164
Format: 21.0x29.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg