Strategie uczenia dzieci o zaburzonym rozwoju, w tym ze spektrum autyzmu, ciągle ewoluują, ale tych najbardziej efektywnych jest cały czas bardzo mało. Wśród nich są te, które wykorzystują historyjki obrazkowe. Rzeczywiście do uczenia dzieci z autyzmem mogą być one wykorzystywane, ale ważne jest, żeby były to przede wszystkim historyjki opowiadające o relacjach zachodzących pomiędzy ludźmi, w jakie zwykle wchodzimy w naturalnych, życiowych sytuacjach. Czwarta część serii Uczę się rozumieć innych, którą trzymają Państwo w ręku, zawiera zbiór takich ilustracji ? historyjek mentalistycznych. Żeby je prawidłowo ułożyć, dziecko musi posłużyć się zdolnością do mentalizowania, czyli wczuwania się w stany mentalne ich bohaterów. Mamy przekonanie, że historyjki zawarte w tej publikacji będą pomocne w kształtowaniu umiejętności postrzegania innych pod kątem rozumienia relacji, w jakie wchodzą, rozpoznawania powodów, którymi się kierują, czyli rozumienia intencji i zamiarów.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk (Polska)
tel: 58 380 00 06
email: harmonia@harmonia.edu.pl
Szczegóły
Tytuł: Uczę się rozumieć innych Historyjki mentalistyczne dla dzieci ze spektrum autyzmuAutor: Beata Blok, Zofia Brzeska-Gaudier, Małgorzata Marszałek, Katarzyna Radtke-Michalewska
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788380801363
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Format: 21.5x30.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.51 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bajki
(Audiobook)
Heraclon
Origami. Papierowe cudeńka
Siedmioróg
Czy to długo, czy krótko
Dwie Siostry
Magiczne Drzewo. Geniusz. Tom 12
Znak Emotikon