Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Arkady

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 24.9x18.3
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-04-29)
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
35,50 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,05 zł



David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z ?szumu? cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: ? ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM ? ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO ? TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ ? TRZY POLA BITWY ? MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ I CIĄGŁOŚĆ HANDLU ? ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM A SPOŁECZEŃSTWEM ? OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH ? PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH ? INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE

Szczegóły

Tytuł: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Autor: Young Miles
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321350660
Tytuł oryginału: Ogilvy on advertising in the digital age
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zagrodzki Michał
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 288
Format: 24.9x18.3
Oprawa: Twarda
Waga: 1.008 kg

Recenzje