Kultura newsów

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 17.0x23.0cm
  • Oprawa: Kartonowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
29,95 PLN



Doskonałe opracowanie, napisane w przejrzysty i przystępny sposób. Obejmuje szereg zagadnień, które powinny zainteresować studentów dziennikarstwa, socjologii, politologii, kulturoznawstwa oraz kultury medialnej. Przedstawione argumenty są wynikiem wnikliwych przemyśleń oraz dyskusji toczących się na temat wiadomości.
Kultura newsów wprowadza czytelnika w zagadnienia związane z formami i praktykami dziennikarskimi, instytucjami medialnymi oraz odbiorcami wiadomości. Ukazuje z historycznej perspektywy powstanie "obiektywnego" dziennikarstwa prasowego, radiowego i telewizyjnego. Omawia sposób tworzenia oraz typowe formy wiadomości, a także proces, który zachodzi podczas ich odbioru i wcielania w codzienne życie czytelników, słuchaczy oraz widzów. Opracowanie porusza również tematykę seksizmu i rasizmu oraz ich wpływ na kształt relacji dziennikarskich.


Szczegóły

Tytuł: Kultura newsów
Autor: Allan Stuart
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kod paskowy: 9788323321903
ISBN: 8323321906
Tytuł oryginału: News Culture
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sokołowska Adriana
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 270
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.455 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: