Książka Krzysztofa Stachury to znakomicie napisany, wsparty badawczą pasją opis nowych porządków w ramach procedur uspołecznienia. Jest to rozprawa o potrzebie nienakierowanego na praktyczny cel „wychodzenia do ludzi” w dobie sieci, o głodzie towarzyskości w czasach, gdy ci głodni siedzą przed monitorami, o „atmosferze”, „klimacie” i przyjemności jako kryterium oceny wspólnoty, o delokalizacji „przyjaźnienia się” i o przechodzeniu od stosunków face-to-face do stosunków interface-to-interface.
prof. Tomasz Szlendak
Krzysztof Stachu - socjolog i badacz społeczny. Pracuje w Instytucie Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego. Założyciel Fundacji Ośrodek Badań i Analiz Społecznych. Jego głównymi obszarami zainteresowań są antropologia nowych technologii komunikacyjnych, praktyki uczestnictwa w kulturze i metodologia badań online. Członek Pomorskiego Centrum Analiz i Badań Kultury. Współautor monografii poświęconych poszerzaniu się pola kultury (2012), nowym formom i modelom uczestnictwa w kulturze (2014), problemom środowiska artystycznego (2015) oraz hierarchiom kulturowym (2016)
Kraj produkcji: Polska
Producent:
kaziki.pl Kazimierz Świetlikowski
Kartuska 47/5
80-141 Gdańsk (Polska)
tel: 505991652
email: redakcja@wnkatedra.pl
Szczegóły
Tytuł: Towarzyskość jako forma uspołecznienia w epoce cyfrowejAutor: Krzysztof Stachura
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155054
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 334
Format: 12.0x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg