Towarzyskość jako forma uspołecznienia w epoce cyfrowej

Katedra Wydawnictwo Naukowe

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 12.0x19.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
40,01 PLN
Nasza cena
28,56 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28,12 zł



Książka Krzysztofa Stachury to znakomicie napisany, wsparty badawczą pasją opis nowych porządków w ramach procedur uspołecznienia. Jest to rozprawa o potrzebie nienakierowanego na praktyczny cel „wychodzenia do ludzi” w dobie sieci, o głodzie towarzyskości w czasach, gdy ci głodni siedzą przed monitorami, o „atmosferze”, „klimacie” i przyjemności jako kryterium oceny wspólnoty, o delokalizacji „przyjaźnienia się” i o przechodzeniu od stosunków face-to-face do stosunków interface-to-interface. prof. Tomasz Szlendak   Krzysztof Stachu - socjolog i badacz społeczny. Pracuje w Instytucie Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego. Założyciel Fundacji Ośrodek Badań i Analiz Społecznych. Jego głównymi obszarami zainteresowań są antropologia nowych technologii komunikacyjnych, praktyki uczestnictwa w kulturze i metodologia badań online. Członek Pomorskiego Centrum Analiz i Badań Kultury. Współautor monografii poświęconych poszerzaniu się pola kultury (2012), nowym formom i modelom uczestnictwa w kulturze (2014), problemom środowiska artystycznego (2015) oraz hierarchiom kulturowym (2016)

Szczegóły

Tytuł: Towarzyskość jako forma uspołecznienia w epoce cyfrowej
Autor: Krzysztof Stachura
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155054
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 334
Format: 12.0x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg

Recenzje