Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk (Polska)
tel: 58 380 00 06
email: harmonia@harmonia.edu.pl
Szczegóły
Tytuł: Integracja sensoryczna a zaburzenia uczenia sięAutor: Jean A. Ayres
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788377441602
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 388