Antisocial Media

W.A.B.

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 14.2x20.2cm
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
36,99 PLN
Nasza cena
35,16 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Antisocial Media, książka poświęcona hegemonii Facebooka, ukazuje się w najlepszym możliwym momencie, wpisując się w debatę o roli mediów społecznościowych w zachodnim modelu demokracji.
Antisocial Media to atak na obecny model biznesowy Facebooka wszystkich frontach. Autor opisuje manipulacje, jakim poddawany jest użytkownik po to, aby uzależnić go od Facebooka. Ten największy na świecie system inwigilacji gromadzi dane o dwóch miliardach użytkowników. Żaden inny nośnik reklam nie może się równać z tym, co oferuje serwis Zuckerberga. Oferta gazet, magazynów i telewizji wypada przy tym bardzo blado. W systemie Zuckerberga produktem jesteśmy my i nasza uwaga.
Vaidhyanathan odnosi się również do gorącego tematu spłycenia debaty publicznej w zachodnich demokracjach, antagonizacji i radykalizacji różnych grup społecznych, tworzenia zamkniętych baniek informacyjnych, wyboru Donalda Trumpa na prezydenta USA, wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej i wpływu obcych państw (głównie Rosji) na wiele z tych procesów. Antisocial Media to bardzo aktualna znakomita próba ujęcia zjawiska współczesnego w solidnych ramach koncepcyjnych.

Szczegóły

Tytuł: Antisocial Media
Autor: Siva Vaidhyanathan
Wydawnictwo: W.A.B.
ISBN: 9788328060357
Tytuł oryginału: Antisocial Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sosnowska Katarzyna, Mincer Weronika
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 415
Format: 14.2x20.2cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.368 kg

Recenzje