Crowdfunding w Polsce

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
35,84 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Recenzowany tom podejmuje ważny i aktualny temat, jakim jest crowdfunding ? finansowanie społecznościowe. Od kilku lat crowdfunding jest przedmiotem intensywnych badań prowadzonych z różnych perspektyw, przede wszystkim ekonomicznych, prawnych i medioznawczych. Patrząc na analizy tego zjawiska z perspektywy światowej, można stwierdzić, że wyniki badań publikowane są przede wszystkim w czasopismach naukowych i raportach branżowych, mniej jest natomiast publikacji książkowych o charakterze naukowym. Książki poświęcone crowdfundingowi ukazują się, ale mają przede wszystkim charakter poradnikowy. W tym kontekście propozycję przygotowaną pod redakcją Anny Pluszyńskiej i Anny Szopy należy oceniać jako publikację, która ? podejmując temat dyskutowany na całym świecie ? wypełnia lukę na polskim rynku. Włączenie do tomu zarówno ogólnych artykułów przeglądowych, jak i tekstów empirycznych lub/i dogłębnie analizujących badane zjawisko jest atutem recenzowanego materiału. Książka powinna zainteresować z jednej strony badaczy i studentów, z drugiej zaś praktyków chcących poszerzyć wiedzę o finansowaniu społecznościowym. Dla tych pierwszych publikacja stanowić będzie dobre wprowadzenie do tematu crowdfundingu, pokazując kierunki badań i odsyłając do bogatej literatury przedmiotu. Dla tych drugich może stanowić kompendium wiedzy oraz ? dzięki zamieszczeniu studiów przypadku ? inspirację do rozwoju nowych kampanii crowdfundingowych. Z recenzji dra hab. Patryka Gałuszki

Szczegóły

Tytuł: Crowdfunding w Polsce
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323344155
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 320
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg
Redakcja: Pluszyńska Anna, Szopa Anna

Recenzje