Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów

Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 21.7x23.3
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
53,01 PLN
Nasza cena
44,99 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,71 zł



Pierwsza z dwóch części podręcznika napisanego zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2017 roku, przeznaczonego do kształcenia w zawodzie technik spedytor. Opisano w nim zagadnienia związane z rodzajami transportu, zadaniami transportowymi dla spedytora, usługami transportowymi, przepisami prawnymi dotyczącymi realizacji usług transportowych, rodzajami ładunków transportowych oraz jednostkami transportowymi. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono testy kontrolne, umożliwiające uczniowi samoocenę stopnia opanowania materiału. Książka jest przeznaczona dla uczniów kształcących się w zawodzie technika spedytora oraz uczestników kursów zawodowych w zakresie kwalifikacji AU.31. Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów. Nr ewidencyjny w wykazie podręczników MEN: 1.43.30/2018

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnicta Komunikacji i Łączności sp.z o.o.
Armii Krajowej 8
05-071 Sulejówek (Polska)
tel: 228492345
email: wkl@wkl.com.pl


Szczegóły

Tytuł: Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów
Autor: Adam Kautsch
Wydawnictwo: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Kod paskowy: 9788320619935
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 368
Format: 21.7x23.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.538 kg

Recenzje