Armada to rozszerzenie do gry 7 Cud Świata, które można łączyć z samą wersją podstawową lub dowolną kombinacją dodatków. Dzięki niemu do gry zostaje wprowadzony element rywalizacji nie tylko między sąsiadami, ale również wśród wszystkich uczestników rozgrywki zasiadających przy stole.
Co do gry wprowadza dodatek Armada?
Na początku gry każdy z graczy, oprócz planszy swojego cudu, otrzymuje również oddzielną planszę morską, po której będzie przemieszczał swoje znaczniki flot. Floty występują w 4 kolorach odpowiadającym kolorom kart (czerwone, niebieskie, zielone żółte) i podczas zagrywania karty w danym kolorze można dopłacić surowcami wskazanymi na planszy, aby przesunąć daną flotę o jedno miejsce do przodu.
- Dopłacając za zagranie czerwonej karty zwiększamy swoją morską siłę militarną, dzięki której na koniec każdej epoki atakujemy wszystkich graczy przy stole.
- Żółte karty uruchamiają flotę handlową, zaopatrującą nas w złoto i co drugie pole wymuszającą stratę złota przez przeciwników.
- Niebieskie karty przemieszczają flotę dyplomatyczną. Dostajemy punkty zwycięstwa i mały bonus do morskiej siły militarnej, jeśli dotrzemy do końca tego toru.
- Zielone karty odpowiadają za flotę kolonizacyjną - dzięki niej będziemy odkrywać nowe terytoria w postaci kart, a tam możemy odkryć rozmaite rzeczy, surowce, punkty zwycięstwa - nigdy nie wiadomo na co się trafi, ale jedno jest pewne - będzie to bardzo duży bonus.
Armada dodaje do gry kolejną warstwę decyzji czyniąc ją bardziej rozbudowaną. Jest wysoko oceniany wśród fanów serii, nie tylko za fantastyczne wykonanie, ale przede wszystkim za nienachalną implementację dodatkowych zasad, które w naturalny sposób wpasowują się w podstawową mechanikę rozgrywki.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: 7 Cudów Świata.
Liczba graczy: 3 - 7 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 40 minut
Co do gry wprowadza dodatek Armada?
Na początku gry każdy z graczy, oprócz planszy swojego cudu, otrzymuje również oddzielną planszę morską, po której będzie przemieszczał swoje znaczniki flot. Floty występują w 4 kolorach odpowiadającym kolorom kart (czerwone, niebieskie, zielone żółte) i podczas zagrywania karty w danym kolorze można dopłacić surowcami wskazanymi na planszy, aby przesunąć daną flotę o jedno miejsce do przodu.
- Dopłacając za zagranie czerwonej karty zwiększamy swoją morską siłę militarną, dzięki której na koniec każdej epoki atakujemy wszystkich graczy przy stole.
- Żółte karty uruchamiają flotę handlową, zaopatrującą nas w złoto i co drugie pole wymuszającą stratę złota przez przeciwników.
- Niebieskie karty przemieszczają flotę dyplomatyczną. Dostajemy punkty zwycięstwa i mały bonus do morskiej siły militarnej, jeśli dotrzemy do końca tego toru.
- Zielone karty odpowiadają za flotę kolonizacyjną - dzięki niej będziemy odkrywać nowe terytoria w postaci kart, a tam możemy odkryć rozmaite rzeczy, surowce, punkty zwycięstwa - nigdy nie wiadomo na co się trafi, ale jedno jest pewne - będzie to bardzo duży bonus.
Armada dodaje do gry kolejną warstwę decyzji czyniąc ją bardziej rozbudowaną. Jest wysoko oceniany wśród fanów serii, nie tylko za fantastyczne wykonanie, ale przede wszystkim za nienachalną implementację dodatkowych zasad, które w naturalny sposób wpasowują się w podstawową mechanikę rozgrywki.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: 7 Cudów Świata.
Liczba graczy: 3 - 7 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 40 minut
Szczegóły
Tytuł: 7 Cudów Świata: ArmadaPodtytuł: Wiek: 10+
Producent: Rebel
Kod paskowy: 5902650612396
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Format: 29.0x14.0