Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski

C. H. Beck

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 13.0x20.2cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
118,40 PLN
Nasza cena
107,67 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 102,47 zł



Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.


Szczegóły

Tytuł: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Autor: Roman Kozierkiewicz
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: Literatura obcojęzyczna
ISBN: 9788374834889
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 428
Format: 13.0x20.2cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.475 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: