Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznesowe. Niniejszy słownik jest niezbędny zarówno dla właścicieli małych firm, jak i menadżerów dużych korporacji, dyrektorów ds. sprzedaży, fachowców od marketingu i produkcji, studentów na kierunkach biznesowych.
Szczegóły
Tytuł: Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielskiAutor: Roman Kozierkiewicz
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: Literatura obcojęzyczna
ISBN: 9788374834889
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 428
Format: 13.0x20.2cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.475 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Spawn część 29
Mandragora
Pazur Łagodziciela
Księga Nowego Słońca 2
Księga Nowego Słońca 2
Książnica