E-konsumenci jutra
Pokolenie Z i technologie mobilne

Nieoczywiste

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
46,37 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,37 zł



Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6?23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: ? Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? ? W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? ? Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? ? Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? ? Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? ? Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? ? Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? ? W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?

Szczegóły

Tytuł: E-konsumenci jutra
Podtytuł: Pokolenie Z i technologie mobilne
Autor: Grabiwoda Barbara
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391515
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 310
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg

Recenzje