Rewelacyjne połączenie science fiction z niezwykłą historią
Wydawaj rozkazy potężnym egzoszkieletom, przemierzaj szczeliny w czasie i poprowadź swoją ścieżkę przez apokaliptyczną przeszłość w epickiej grze planszowej science fiction! Koniec XXVI wieku Ziemia powstaje z katastrofalnej eksplozji, która zgładziła większość populacji i sprawiła, że powierzchnia naszej planety stała się niezdatna do zamieszkania. Ocalała ludzkość rozdzieliła się na cztery całkowicie różne ideologie – na Ścieżki: Harmonii, Postępu i Zbawienia. Między Wyznawcami Ścieżek panuje kruchy pokój, żyją niemal całkowicie odizolowani od siebie. Teraz jeszcze straszniejszy kataklizm pojawił się na horyzoncie: asteroida zmierza w kierunku Ziemi. Technologia podróży w czasie, odkryta po poprzednim kataklizmie jest najlepszym narzędziem, by przygotować się na zbliżające się Uderzenie; Liderzy muszą zdecydować czy uznają je za zagrożenie czy potencjalną szansę.
Zawartość opakowania:
plansza główna, 4 plansze graczy, 4 dwustronne plansze ścieżki, 80 znaczników robotników, kostki i żetony zasobów, 24 żetony rdzeni zasilających, 66 żetonów punktów zwycięstwa, 30 znaczników kropli wody, 24 sześciokątne znaczniki egzoszkieletów, 4 dwustronne karty pomocy, 8 kart liderów, 4 banery graczy z plastikowymi podstawkami, 8 znaczniki podróży w czasie i morale, 32 znaczniki ścieżki, 36 karfli Warpu, 60 kafli budynków, 11 kart puli rekrutacji, 11 kart puli wydobycia, 12 dwustronych kafli osi czasu, 1 kafel uderzenia, 18 kafli superprojektów, 2 kości badań, kość paradoksu, dwustronny kafel akcji ewakuacji, 12 kafli anomalii, 45 kafli przełomu, 15 kafli upadającej stolicy, 9 kafli niedostępnych heksów, 8 kart warunków końcowych, 16 kart początkowych zasobów, 1 notes punktacji, 16 żetonów paradoksu, plansza "Dzień Sądu", 10 eksperymentów 1. poziomu, 10 eksperymentów 2. poziomu, 1 karta warunku końcowego, 2 kości trajektorii, 1 żeton "Ocelenie Ziemi", 1 żeton "Przypieczętowanie Losu", plansza chronobota, baner chronobota, 6 znaczników egzoszkieletów w kształcie heksów, 8 kafli Warpu Chronobota, 6 żetonów Chronobota, kość Chronobota.
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 100 min+
Wiek: 15+
Wydawaj rozkazy potężnym egzoszkieletom, przemierzaj szczeliny w czasie i poprowadź swoją ścieżkę przez apokaliptyczną przeszłość w epickiej grze planszowej science fiction! Koniec XXVI wieku Ziemia powstaje z katastrofalnej eksplozji, która zgładziła większość populacji i sprawiła, że powierzchnia naszej planety stała się niezdatna do zamieszkania. Ocalała ludzkość rozdzieliła się na cztery całkowicie różne ideologie – na Ścieżki: Harmonii, Postępu i Zbawienia. Między Wyznawcami Ścieżek panuje kruchy pokój, żyją niemal całkowicie odizolowani od siebie. Teraz jeszcze straszniejszy kataklizm pojawił się na horyzoncie: asteroida zmierza w kierunku Ziemi. Technologia podróży w czasie, odkryta po poprzednim kataklizmie jest najlepszym narzędziem, by przygotować się na zbliżające się Uderzenie; Liderzy muszą zdecydować czy uznają je za zagrożenie czy potencjalną szansę.
Zawartość opakowania:
plansza główna, 4 plansze graczy, 4 dwustronne plansze ścieżki, 80 znaczników robotników, kostki i żetony zasobów, 24 żetony rdzeni zasilających, 66 żetonów punktów zwycięstwa, 30 znaczników kropli wody, 24 sześciokątne znaczniki egzoszkieletów, 4 dwustronne karty pomocy, 8 kart liderów, 4 banery graczy z plastikowymi podstawkami, 8 znaczniki podróży w czasie i morale, 32 znaczniki ścieżki, 36 karfli Warpu, 60 kafli budynków, 11 kart puli rekrutacji, 11 kart puli wydobycia, 12 dwustronych kafli osi czasu, 1 kafel uderzenia, 18 kafli superprojektów, 2 kości badań, kość paradoksu, dwustronny kafel akcji ewakuacji, 12 kafli anomalii, 45 kafli przełomu, 15 kafli upadającej stolicy, 9 kafli niedostępnych heksów, 8 kart warunków końcowych, 16 kart początkowych zasobów, 1 notes punktacji, 16 żetonów paradoksu, plansza "Dzień Sądu", 10 eksperymentów 1. poziomu, 10 eksperymentów 2. poziomu, 1 karta warunku końcowego, 2 kości trajektorii, 1 żeton "Ocelenie Ziemi", 1 żeton "Przypieczętowanie Losu", plansza chronobota, baner chronobota, 6 znaczników egzoszkieletów w kształcie heksów, 8 kafli Warpu Chronobota, 6 żetonów Chronobota, kość Chronobota.
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 100 min+
Wiek: 15+
Szczegóły
Tytuł: AnachronyPodtytuł: Wiek: 15+
Autor: David Turczi, Viktor Peter, Richard Amann
Producent: Albi
Kod paskowy: 8590228035202
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Format: 29,5 x 42 x 10 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 3.61 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pandemia
Wiek: 14+
Wiek: 14+
Lacerta
The Mind
Wiek: 8+
Wiek: 8+
FoxGames