Lider produktu.
Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły

Helion

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 15.8x23.5 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
47,00 PLN
Nasza cena
19,46 PLN
Oszczędzasz 59%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.
W tej książce między innymi:
cechy dobrych liderów produktu
tworzenie struktury zespołu
rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji

Szczegóły

Tytuł: Lider produktu.
Podtytuł: Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
Autor: Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328346048
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 232
Format: 15.8x23.5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.36 kg

Recenzje