Sukces w biznesie zależy od wielu czynników, jednym z najważniejszych jest doskonały model biznesu. Taki model biznesu powstaje, gdy jego spójność osiąga optimum.
W książce autor przedstawia:
? istotę modelu biznesu,
? koncepcję spójności modelu biznesu,
? metodę pomiaru spójności modelu biznesu,
? studia przypadków pomiaru spójności modeli biznesu.
Zalety publikacji, to kompleksowo omówiona teoria budowy modelu biznesu oraz dostępnie sformułowana analityczno-graficzna metodyka pomiaru pozwalająca na ocenę spójności modelu biznesu.
Książka jest przeznaczona dla:
? pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem,
? menedżerów i przedsiębiorców zainteresowanych doskonaleniem ich modelu biznesu,
? studentów zarządzania, dla których wiedza o modelach biznesu będzie w przyszłości podstawą działania.
Problematyka modeli biznesu to obszar w polskiej literaturze mało eksploatowany.
O jej współczesnym wymiarze świadczy chociażby to, że w praktyce biznesu nikt już nie pyta o plany, a pyta głównie o model biznesu.
Z recenzji dr. hab. Jerzego Niemczyka,
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Szczegóły
Tytuł: Spójność modelu biznesuPodtytuł: Koncepcja i pomiar
Autor: Tadeusz Falencikowski
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022002
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 308
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Żubr Pompik. Wyprawy. Tom 11.
Wodospad muflona
Wodospad muflona
Media Rodzina