Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje

Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,00 PLN
Nasza cena
26,81 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Autorki zaprezentowały rolę inkluzji w życiu społecznym i w edukacji z perspektywy pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Przedstawiły wielość ujęć oraz podejść teoretycznych, badawczych i praktycznych, przeciwdziałających marginalizacji, dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu. Dokonały analizy strategii pomocowych służących integracji wykluczonych w różne segmenty życia społecznego. Publikacja otwiera dyskusję nad wspólnymi obszarami wykluczania i inkluzji, jest próbą pokazania interdyscyplinarności tego problemu. Zainteresuje pedagogów, pedagogów specjalnych i społecznych, socjologów, studentów tych kierunków, nauczycieli, pracowników organizacji pozarządowych zajmujących się osobami wykluczonymi lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym. ****** Inclusion in special needs pedagogy and social pedagogy. Questions, contexts, debates A presentation of the role of inclusion in social life and in education from the point of view of special needs pedagogy and social pedagogy, as well as different concepts and theoretical approaches, research-based and practical, counteracting marginalization, discrimination and social exclusion. An analysis of support strategies aimed at including marginalized people in different areas of social life.

Szczegóły

Tytuł: Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje
Autor: Grażyna Dryżałowska, Magdalena Kuleta-Hulboj, Naumiuk Agnieszka, Monika Skura, Anna Steinhagen
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323536642
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 194
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg

Recenzje