W skrócie uczenie maszynowe polega na wyodrębnianiu informacji z surowych danych i budowie modelu, który służy do przetwarzania kolejnych surowych danych. Technologia ta od kilku lat intensywnie się rozwija, a w miarę wzrostu jej możliwości rosną również zainteresowanie i oczekiwania architektów i użytkowników. Niektórzy widzą w głębokim uczeniu poważne zagrożenie, jednak obietnice, jakie daje ten rodzaj sztucznej inteligencji, są fascynujące. Narzędzia służące do programowania uczenia maszynowego, takie jak zaimplementowana w Pythonie biblioteka Keras, są dostępne dla każdego, kto chce wykorzystać tę technologię do własnych celów.
Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem po uczeniu głębokim. Znalazły się tu dokładne informacje o istocie uczenia głębokiego, o jego zastosowaniach i ograniczeniach. Wyjaśniono zasady rozwiązywania typowych problemów uczenia maszynowego. Pokazano, jak korzystać z pakietu Keras przy implementacji rozpoznawania obrazu, przetwarzania języka naturalnego, klasyfikacji obrazów, przewidywania danych szeregu czasowego, analizy sentymentu, generowania tekstu i obrazu. Nawet dość skomplikowane zagadnienia, włączając w to koncepcje i dobre praktyki, zostały wyjaśnione w sposób bardzo przystępny i zrozumiały, tak aby umożliwić samodzielne stosowanie technik uczenia głębokiego w kolejnych projektach.
W tej książce między innymi:
kontekst i ogólne koncepcje sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i uczenia głębokiego
sieci neuronowe i pakiet Keras
typowe sposoby pracy nad projektami uczenia głębokiego
rozbudowane modele uczenia głębokiego oraz modele generatywne
perspektywy i ograniczenia technologii
Uczenie głębokie. Nikt nie zna granic tej technologii!
Szczegóły
Tytuł: Deep Learning Praca z językiem Python i biblioteką KerasAutor: François Chollet
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328347786
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 368
Oprawa: Miękka
Waga: 0.59 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Metoda przemieszczeń i podstawy MES Obliczenia w środowisku MatLab
Wydawnictwo Naukowe PWN
Bawimy się, programując w Scratchu
Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psi Patrol. Zabawy z naklejkami. Ruszamy na pomoc.
Media Service Zawada