Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.
Szczegóły
Tytuł: Legendarna Obsługa Klienta. (Uszkodzona okładka)Podtytuł: Troska jest najważniejsza
Autor: Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377469521
Tytuł oryginału: Legendary Service: The Key Is to Care
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 180
Format: 14.1x21.7 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.256 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
W stronę wspólnotowości
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Esencjalista. Mniej, ale lepiej
MT Biznes