Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.
Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.
Szczegóły
Tytuł: Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentówAutor: Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301204563
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.292 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Najpiękniejsze wiersze i piosenki
Prószyński i S-ka
Otoczeni przez idiotów
Wielka Litera
Programowanie w ASP.NET Core
Promise