Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
65,98 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów. Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.

Szczegóły

Tytuł: Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Autor: Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301204563
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.292 kg

Recenzje