Dlaczego tak? Na to pytanie dziecko odpowiada, gdy zauważa i tworzy reguły. Jest to jedna z najważniejszych sprawności, pozwalających sprostać wymogom szkoły oraz w szerszym ujęciu – codziennym sytuacjom życiowym. Rozwijaniu i utrwalaniu tych sprawności służą zadania odszukiwania zasad. Szczególne znaczenie podczas wykonywania tego typu zadań odgrywa werbalizacja, – czym innym jest, bowiem dostrzec zasadę, (co zwykle dzieje się nieświadomie), czym innym natomiast ją zwerbalizować (wymaga to udziału świadomości).
ZADANIA W ZESZYCIE WZORY I SYMBOLE DOTYCZĄ:
ZADANIA W ZESZYCIE WZORY I SYMBOLE DOTYCZĄ:
- zapamiętywanie wyglądu wzoru,
- szukanie brakujących elementów, różnic, podobieństw,
- zapamiętywanie układu elementów.
Zeszyty ćwiczeń z serii " DLACZEGO TAK ?" są przeznaczone dla dzieci: - zagrożonych dysleksją - ze skrzyżowaną lateralizacją - z trudnościami w nauce języka
Szczegóły
Tytuł: Dlaczego Tak. Wzory i symbole 1. Spostrzeganie wzrokoweAutor: Agnieszka Bala
Wydawnictwo: Arson
Seria: DLACZEGO TAK?
ISBN: 9788361022572
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 56
Format: 29.5 x 21.0 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.455 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zestaw. Układanki lewopółkulowe
Centrum Metody Krakowskiej
Zestaw. Układanki symultaniczno-sekwencyjne
Centrum Metody Krakowskiej
Zestaw. Układanki lewopółkulowe. Trójkąty
Centrum Metody Krakowskiej
Białe czy czarne?
Arson
Układanki lewopółkulowe
Centrum Metody Krakowskiej