Domino obrazkowe Zabawki Kapitana Nauki to znakomity pomysł na wsparcie rozwoju poznawczego maluszka. Ćwiczy spostrzegawczość, cierpliwość, umiejętność dopasowywania i dostrzegania powiązań. To dla małego gracza nie tylko świetna zabawa, ale także prawdziwe wyzwanie.
Gra składa się z 24 kafelków i zakłada dwa warianty gry. Jeden z nich polega na dopasowywaniu elementów w taki sposób, aby stykały się rysunkami, w których jest cecha wspólna drugi na przyporządkowaniu liczby piłek do cyferek.
Kolorowe ilustracje zostały dostosowane do wieku malucha, zaś wysoka jakość wykonania gry to gwarancja wspaniałej zabawy na długi czas.
Od 3. roku życia.
Gra składa się z 24 kafelków i zakłada dwa warianty gry. Jeden z nich polega na dopasowywaniu elementów w taki sposób, aby stykały się rysunkami, w których jest cecha wspólna drugi na przyporządkowaniu liczby piłek do cyferek.
Kolorowe ilustracje zostały dostosowane do wieku malucha, zaś wysoka jakość wykonania gry to gwarancja wspaniałej zabawy na długi czas.
Od 3. roku życia.
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
Ma logo 'CE', jest oznaczony symbolem 'nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia' ; Ryzyko połknięcia małych elementów. Opakowanie nie służy do zabawy. Należy je zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
Producent:
EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa (Polska)
tel: 48 22 8531138
email: wydawnictwo@edgard.pl
Szczegóły
Tytuł: Kapitan Nauka. Domino obrazkowe - ZabawkiPodtytuł: Wiek: 3+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5907608646454
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Format: 16 x 16 cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.278 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Samochody
Wiek: 2+
Wiek: 2+
Granna
Ale Pary - Misz - Masz (2229)
Wiek: 4+
Wiek: 4+
Alexander
Pucio. Gdzie to położyć?
Wiek: 2+
Wiek: 2+
Nasza Księgarnia
Pucio. Domino
Wiek: 2+
Wiek: 2+
Nasza Księgarnia
Magnesiaki - Małe litery (2397)
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Alexander