Podręcznik zawiera całościowe omówienie problematyki prawa handlowego, tj.: - zagadnienia ogólne, - formy organizacyjne przedsiębiorców, ze szczególnym uwzględnieniem spółek handlowych oraz ich transformacji, - zagadnienie restrukturyzacji i upadłości przedsiębiorców, - umowy handlowe i jednostronnie handlowe (konsumenckie), w tym umowy nienazwane, - prawo papierów wartościowych, - rozstrzyganie sporów gospodarczych oraz - problematykę prawa własności intelektualnej.
W trzecim wydaniu Autorzy omówili zmiany w regulacjach dotyczących poszczególnych przedsiębiorców, ich reprezentacji (prokura), umów handlowych, w tym przede wszystkim o pośrednictwie ubezpieczeniowym i umów ?konsumenckich? (jednostronnie handlowych), a także sposobu rozstrzygania spraw gospodarczych, które wynikają m.in. z wejścia w życie ustawy ? Prawo przedsiębiorców. Publikacja ułatwi przygotowanie się do egzaminu z prawa handlowego (gospodarczego prywatnego), poznanie zasad podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz wskaże możliwości wykorzystania poszczególnych umów handlowych do określonych celów gospodarczych.
Autorzy są profesorami lub adiunktami zatrudnionymi na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, przede wszystkim w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego. Prowadzą wykłady z prawa handlowego, prawa gospodarczego, konsumenckiego i własności intelektualnej, nie tylko dla studentów, lecz także dla praktyków. Większość autorów posiada również status adwokata, radcy prawnego lub sędziego, a wszyscy autorzy mają znaczny dorobek naukowy z zakresu prawa handlowego.
W trzecim wydaniu Autorzy omówili zmiany w regulacjach dotyczących poszczególnych przedsiębiorców, ich reprezentacji (prokura), umów handlowych, w tym przede wszystkim o pośrednictwie ubezpieczeniowym i umów ?konsumenckich? (jednostronnie handlowych), a także sposobu rozstrzygania spraw gospodarczych, które wynikają m.in. z wejścia w życie ustawy ? Prawo przedsiębiorców. Publikacja ułatwi przygotowanie się do egzaminu z prawa handlowego (gospodarczego prywatnego), poznanie zasad podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz wskaże możliwości wykorzystania poszczególnych umów handlowych do określonych celów gospodarczych.
Autorzy są profesorami lub adiunktami zatrudnionymi na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, przede wszystkim w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego. Prowadzą wykłady z prawa handlowego, prawa gospodarczego, konsumenckiego i własności intelektualnej, nie tylko dla studentów, lecz także dla praktyków. Większość autorów posiada również status adwokata, radcy prawnego lub sędziego, a wszyscy autorzy mają znaczny dorobek naukowy z zakresu prawa handlowego.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły
Tytuł: Prawo handlowe dla ekonomistówWydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788381605281
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 336
Oprawa: Miękka
Waga: 0.485 kg
Redakcja: Gnela Bogusława
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Tajemnica zwierząt
Zakamarki
Tajemnica więzienia
Zakamarki
Peppa Pig. Historyjki z okienkami. Jeżynowa przygoda.
Media Service Zawada
Świnka Peppa. Książeczki z półeczki. Prezent od serca
Media Service Zawada