Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze. Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych i ustaleń empirycznych w zakresie roli przywództwa, zaufania i zarządzania wiedzą w kreowaniu innowacyjności przedsiębiorstw.
Autorka w książce wnikliwie analizuje takie aspekty, jak:
? istota, modele i pomiar przywództwa,
? pojęcie, cechy, rodzaje i budowa zaufania w organizacji,
? koncepcja, procesy i modele dojrzałości zarządzania wiedzą,
? ewolucja, cechy, rodzaje i procesy innowacji,
? relacje pomiędzy przywództwem, zaufaniem, zarządzaniem wiedzą i innowacyjnością.
Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.
Szczegóły
Tytuł: Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwachAutor: Joanna Paliszkiewicz
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022231
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 216
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.356 kg