Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwach

CeDeWu

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
60,00 PLN
Nasza cena
54,83 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze. Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych i ustaleń empirycznych w zakresie roli przywództwa, zaufania i zarządzania wiedzą w kreowaniu innowacyjności przedsiębiorstw. Autorka w książce wnikliwie analizuje takie aspekty, jak: ? istota, modele i pomiar przywództwa, ? pojęcie, cechy, rodzaje i budowa zaufania w organizacji, ? koncepcja, procesy i modele dojrzałości zarządzania wiedzą, ? ewolucja, cechy, rodzaje i procesy innowacji, ? relacje pomiędzy przywództwem, zaufaniem, zarządzaniem wiedzą i innowacyjnością. Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.

Szczegóły

Tytuł: Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwach
Autor: Joanna Paliszkiewicz
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022231
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 216
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.356 kg

Recenzje