Komunikacja korporacyjna w biznesie
Praktyczny poradnik

Branta

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 14.4x20.9cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
38,00 PLN
Nasza cena
26,41 PLN



Każda firma komunikuje się ze swym otoczeniem, zwłaszcza klientami, na różne sposoby. Reklama to jeden rodzaj komunikacji, określany też jako komunikacja marketingowa, powiązana z procesem sprzedaży. Inny rodzaj komunikacji, określany jako korporacyjna, operuje odmiennymi środkami przekazu i służy innym celom. Są nimi np. komunikaty i informacje prasowe, wydawnictwa, bezpośrednie wypowiedzi przedstawicieli firmy. Służą one budowie (także: utrzymaniu, poprawie) relacji firmy z jej szeroko rozumianym otoczeniem, kreują jej wizerunek i przekazują treści, jakie firma chce przekazać.
(...)
Częstym błędem jest utożsamianie informacji i jej dystrybuowania z komunikacją. Wysłanie informacji do jakiegoś adresata to zaledwie wstęp i krok stosunkowo prosty. Komunikacja ma miejsce dopiero wtedy, gdy informacja do kogoś dotrze i wywoła jakąś reakcję. Z natury rzeczy komunikacja i międzyludzka, i biznesowa jest procesem dwustronnym. Powinniśmy zawsze analizować reakcję odbiorcy na nasz komunikat, sprawdzać, czy został on nie tylko odebrany, ale także zrozumiany i przyswojony.


Szczegóły

Tytuł: Komunikacja korporacyjna w biznesie
Podtytuł: Praktyczny poradnik
Autor: Kamiński Leszek
Wydawnictwo: Branta
ISBN: 9788360186503
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 120
Format: 14.4x20.9cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.17 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: