Angielski w marketingu, promocji i reklamie
Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create

Poltext

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
41,85 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions. Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1?B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.

Szczegóły

Tytuł: Angielski w marketingu, promocji i reklamie
Podtytuł: Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
Autor: Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375619904
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 280
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Recenzje