Moda a społeczeństwo konsumpcyjne.
Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,90 PLN
Nasza cena
46,28 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Monografia stanowi zwieńczenie długofalowego procesu badawczego, realizowanego przez autorkę, nad modą i jej funkcjonowaniem we współczesnym społeczeństwie polskim. W opracowaniu zaprezentowano i omówiono najważniejsze koncepcje, teorie, definicje związane z modą, pozwalające na prześledzenie zmian związanych z rozszerzeniem definiowania mody poprzez kontekst konsumencki, a nie tylko strukturalny. Wyniki badań świadczą o tym, że moda często stanowi zasadniczy aspekt życia, w wielu przypadkach można nawet mówić o jej dominującej roli i podporządkowywaniu jej różnych sytuacji życia codziennego. Niekiedy podążanie za trendami stanowi ?być albo nie być? w grupie (pełnione funkcje zawodowe, towarzyskie). Moda może być także rozumiana i postrzegana w kategorii komunikatu odnoszącego się do statusu społecznego i materialnego, a także kreowania swojej tożsamości oraz wywierania wrażenia poprzez ubiór na innych.

Szczegóły

Tytuł: Moda a społeczeństwo konsumpcyjne.
Podtytuł: Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich
Autor: Aleksandra Perchla-Włosik
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322936504
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 192
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.324 kg

Recenzje