Alianse marketingowe
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Nieoczywiste

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
55,06 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 10,58 zł



Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: ? cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, ? zarządzanie aliansami marketingowymi ? wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, ? tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, ? alianse marketingowe różnych podmiotów ? przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów. Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.

Szczegóły

Tytuł: Alianse marketingowe
Podtytuł: Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391782
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 248
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.378 kg
Redakcja: Sznajder Andrzej

Recenzje