Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela
Stan faktyczny i postulowany

Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
48,00 PLN
Nasza cena
36,10 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 12,09 zł



Autorzy artykułów, umiejętnie posługując się różnorodnymi metodami badań pedagogicznych, przedstawiają diagnozę współczesnego szkolnictwa, przywołują propozycje zmian alternatywnych, sugerują nowe rozwiązania edukacyjne. Podejmują także analizę stale aktualnych problemów edukacyjnych, takich, jak: podmiotowość ucznia, indywidualizacja nauczania, jakość życia ucznia, rola klasy szkolnej w procesie socjalizacji, edukacja zdrowotna i ekologiczna, marginalizacja uczniów, wyrównywanie szans edukacyjnych w szkole wiejskiej, a także tożsamość, kształcenie i praktyka pedagogiczna współczesnych nauczycieli m.in. w perspektywie priorytetów i dyrektyw Unii Europejskiej. Publikacja odpowiada na aktualną i pilną potrzebę pogłębionej, wielowątkowej, naukowej refleksji nad stanem i przyszłością polskiego systemu edukacji oraz jej praktycznej aplikacji. Wspólny mianownik wszystkich opracowań stanowi przekonanie, że najważniejszą funkcją szkolnictwa jest promocja człowieka, jego wartości oraz integralnego rozwoju i wychowania, w tym religijnego.

Szczegóły

Tytuł: Szkoła w integralnym rozwoju ucznia i nauczyciela
Podtytuł: Stan faktyczny i postulowany
Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
ISBN: 9788373065963
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 432
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.792 kg
Redakcja: Skrzyniarz R., Lendzion A., Braun K.

Recenzje