Marketing mobilny

Difin

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 17,6x25 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
44,21 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,02 zł



Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.

Szczegóły

Tytuł: Marketing mobilny
Autor: Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380858886
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 172
Format: 17,6x25 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje