Jak stworzyć udany produkt na podstawie luźnych pomysłów biznesowych Skuteczność w innowacyjności jest dziś warunkiem sukcesu w biznesie. Wygra ta firma, która sprawniej i elastyczniej zareaguje na napływające informacje zwrotne, zgrabniej wybierze najlepsze pomysły i trafniej odpowie na wymagania klienta, by dostarczyć mu najbardziej odpowiednich wrażeń. Menedżer produktu odgrywa wyjątkowo niewdzięczną rolę w tym procesie: musi nieustannie doskonalić przyjęte strategie i wciąż dążyć do najlepszego wykorzystania pojawiających się możliwości. W świecie agile trzeba pozostać lean, aby sprawnie reagować na dynamiczne zmiany rynku. Ta książka jest wartościowym przewodnikiem dla każdego, kto tworzy nowe produkty i chce realizować strategię skutecznego oddziaływania na klienta. Przedstawiono tu koncepcję inwestowania w najważniejsze rezultaty biznesowe jako fundament wyznaczania obiektywnych kryteriów selekcji pomysłów i działań do realizacji. Omówiono sposoby angażowania interesariuszy i uwzględniania zewnętrznych informacji zwrotnych, które pozwalają wypracować kompleksowe doświadczenie produktu. Pokazano techniki analizy kosztów produktu oraz zaproponowano mierniki postępu prac nad projektem. Sporo miejsca poświęcono czynnikom utrudniającym osiąganie wyznaczonych celów oraz sposobom eliminacji przejawów marnotrawstwa. W tej książce: techniki wyboru istotnych pomysłów spośród tych mniej udanych określanie właściwych wskaźników sukcesu planowanie prac z nastawieniem na sukces produktu formułowanie wniosków dotyczących produktu i ich wykorzystywanie ocena produktu pod kątem określonych celów biznesowych optymalizacja procesu tworzenia innowacyjnych produktów Metodologia lean: przekuje ideę w najlepszy produkt! O autorze Mangalam Nandakumar od blisko dwóch dekad zarządza tworzeniem oprogramowania. Jest przedsiębiorcą i założycielką dwóch startupów. Posiada ogromną wiedzę na temat metodologii lean i agile oraz doświadczenie w zakresie wdrażania zwinnych koncepcji w pracy zespołów. Kierowała licznymi udanymi projektami programistycznymi.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie produktem w modelu leanAutor: Mangalam Nandakumar
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328354753
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 224
Format: 16,8 x 23,7 cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Puszcza Białowieska i okolice
Compass
Anatomia jogi
praca mięśni w jodze
praca mięśni w jodze
Zielone wydawnictwo
Już czytam Zagadki matematyczne Kot dostępu
Zielona Sowa
Już czytam. Zagadki matematyczne. Puzzle Pitagorasa
Zielona Sowa
Się
C&T
Elastyczny mózg
Kreatywne myślenie w czasach niepewności i chaosu
Kreatywne myślenie w czasach niepewności i chaosu
Prószyński i S-ka
Potęga dobrej komunikacji w zespole
O trudnej sztuce zadawania pytań
O trudnej sztuce zadawania pytań
Wydawnictwo Naukowe PWN