Pierwsza synteza wiedzy teoretycznej, ale i praktycznej na temat istoty i różnych sposobów rozgrywania konkurencji i walki za pośrednictwem deprecjonowania statusu i dorobku rywali i przeciwników zamiast prezentowania własnych walorów, osiągnięć i zasług. Stanowi z jednej strony nader aktualny komentarz do narastającego "zdziczenia obyczajów politycznych", z drugiej strony zdystansowany obraz ponadczasowego repertuaru destrukcyjnej socjotechniki, manipulacji wizerunkiem adwersarza i manipulacji świadomością społeczeństwa. Walorem książki jest niewątpliwie interdyscyplinarny charakter analizy: zespolenie podejścia socjologicznego, psychologicznego, prakseologicznego, etycznego (w odróżnieniu od dotychczasowych publikacji mających zwykle określone nachylenie językoznawcze, marketingowe, psychologiczne).
Pozycja przeznaczona dla politologów różnych specjalności, medioznawców, socjologów, filozofów, etyków, psychologów (zwłaszcza zajmujących się psychologią społeczną, psychologią polityki, mechanizmami reklamy i propagandy), pedagogów; filologów zajmujących się retoryką i erystyką, kulturą języka, specyfiką języka politycznego; prawników (zwłaszcza zajmujących się np. prawem prasowym, ochroną dóbr osobistych itp.); specjalistów z zakresu marketingu politycznego.
Szczegóły
Tytuł: O złośliwej dyskredytacji Manipulowanie wizerunkiem przeciwnikaAutor: Mirosław Karwat
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830114966602
ISBN: 9788301149666
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 436
Format: 16.4x23.4cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.62 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Historia i polityka
Biały Kruk
Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Część pierwsza i druga
Media Rodzina