Półki w księgarniach uginają się od podręczników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie musiał opanować sytuacje stanowiące ogromne obciążenie - również emocjonalne. Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z beznadziejnej sytuacji staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opowiada jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.
Szczegóły
Tytuł: Najtrudniejsze w tym, co trudnePodtytuł: Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Autor: Ben Horowitz
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328359581
Tytuł oryginału: The hard thing about hard things
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Romanek Arkadiusz
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 320
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Świąteczne listy od Feliksa
Mamika
Od upadku do sukcesu. Jak porażkę przekuć w złoto
Wielka Litera
Elfy na ratunek
Zielona Sowa