?[?] Książka jest odpowiedzią na wzrastające zainteresowanie i popularność outdoor education jako strategii edukacyjnej angażującej uczniów w proces autentycznego poznawania realnych problemów w realnym świecie, uczenia się przez eksperymentowanie, samodzielne dochodzenie do wiedzy, przeżywanie, pracę metodą projektu, planowanie strategiczne a przy tym rozwijanie soft skills ? umiejętności miękkich. Zrealizowany projekt badań pokazuje, jak wiele jeszcze wyzwań pozostaje w zakresie zmiany myślenia nauczycieli o problemie i zrozumienia wartości, jaką niesie podejście outdoor education. Książka z pewnością będzie znaczącym wkładem w doskonalenie pracy nauczycieli i rozwijanie ich profesjonalnej samoświadomości.?
Z recenzji Prof. dr hab. Ewy Filipiak
Szczegóły
Tytuł: (Nie)obecność outdoor education w kształceniu szkolnym.Autor: Teresa Parczewska, Renata Michalak
Wydawnictwo: UMCS
Kod paskowy: 9788322792278
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 203
Oprawa: Twarda
Waga: 0.55 kg