W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, niezbędnym, aby dostać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli. Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako że nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. w podręcznik. Można jednakże próbować poznać je - także z perspektywy kobiet - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji oraz badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi. Dzięki różnorodnym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka przedstawia najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.
Szczegóły
Tytuł: Komunikacja w polityce i w biznesiePodtytuł: Sztuka przekonywania w epoce postprawdy
Autor: Maria Elena Capitanio, Andrea Di Cicco
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022071
Tytuł oryginału: Comunicare da leader. L'arte di convincere nell'era della post-verit?
Język oryginału: włoski
Tłumacz: Zbigniew Łucki
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 302
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.495 kg