"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia ?zarządzanie cenami?. Wcześniej mówiono albo o teorii cen ? w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej ? w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie ?zarządzanie cenami? miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika.
Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów.
Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. "
Z przedmowy
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie cenamiAutor: Hermann Simon, Martin Fassnacht
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301207724
Tytuł oryginału: Preismanagement
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Guzowska Małgorzata
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 466
Format: 20.5x28.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.13 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rysunek techniczny budowlany
Arkady
Geodezja inżynieryjno-drogowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Sri Lanka Wyspa cynamonowa
Bezdroża
Socjologia edukacji
Teorie, koncepcje, pojęcia
Teorie, koncepcje, pojęcia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Diagnostyka laboratoryjna z elementami biochemii klinicznej
Edra Urban & Partner
Geologia Europy
Wydawnictwo Naukowe PWN