Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak:
Zarządzanie sprzedażą
- opracować plan działań sprzedażowych;
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców;
- właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski;
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze.
Negocjowanie
- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań.
Marketing
- wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje;
- wyróżnić się na tle konkurencji;
- odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących;
- wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert i w pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji.
Zarządzanie czasem
- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;
- pokonać skłonność do zwlekania;
- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.
Sukces osobisty
- wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi);
- wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie;
- ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka);
- nawykowo prowadzić działania networkingowe.
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak:
Zarządzanie sprzedażą
- opracować plan działań sprzedażowych;
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców;
- właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski;
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze.
Negocjowanie
- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań.
Marketing
- wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje;
- wyróżnić się na tle konkurencji;
- odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących;
- wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert i w pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji.
Zarządzanie czasem
- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;
- pokonać skłonność do zwlekania;
- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.
Sukces osobisty
- wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi);
- wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie;
- ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka);
- nawykowo prowadzić działania networkingowe.
Szczegóły
Tytuł: Biblioteka sukcesu Briana Tracy. Pakiet BAutor: Brian Tracy
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380878136
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.952 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psy sprzedaży
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Instytut Praktycznej Edukacji
Jak inwestować w złoto i srebro. Zabezpiecz swoją finansową przyszłość
Instytut Praktycznej Edukacji
Komunikacja między ludźmi
Wydawnictwo Naukowe PWN
The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów
Fijorr Publishing