Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak
w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu.
Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart.
• Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac
i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język.
• W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce.
• Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy.
• Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu.
Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny.
Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty.
Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem – te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości.
Szczegóły
Tytuł: Perswazyjny pokerPodtytuł: Talia najskuteczniejszych technik sprzedaży, prezentacji i komunikacji
Autor: Adam Czajkowski, Grzegorz Załuski
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380878600
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 452
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.695 kg