Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 14.5 x 20.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
53,45 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,66 zł



Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

Dlaczego jest on tak ważny?

Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.

W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.


Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald’s, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.

Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:

Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:


Szczegóły

Tytuł: Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?
Autor: Maja Gojtowska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788381609111
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 276
Format: 14.5 x 20.0 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: